2020. június 1., hétfő

A huszadik hétvége (10. karanténos)


Néha dolgozni is kell. Mármint a blogomon…
Minekutána sikerült megint egy három hetes lemaradást produkálnom, a lelkiismikém rám pirított, így a hétvége nagy részét arra szántam, hogy ebből valamennyit lefaragjak. Jelentem, sikerült. Bár emiatt jobbára a szobámban ücsörögtem.
Azért szombat délután egy kis játék és verstanulás belefért a fiúcskával, majd kikapcsolódásként, ki gondolta volna, olvastam. Csupa meglepetés vagyok.
Vasárnap mise után megembereltem magam, és volt itt minden, mi takarítás, hogy tiszta élettérrel köszönthessem a júniust. 
Meg kell hogy jegyezzem, nagyon kényelmes, puha tollal töltött takaróm van, csak ne lenne tollal töltve… Csodásan felporszívózok, és alig egy óra múlva már ott virítanak a mini tollkupacok szerteszét a sötét faparkettás padlómon. Képzelhetitek, hogy ezzel a tendenciával hogy nézhet ki a szobám a hét végére! Mintha a porszívó szót hallomásból sem ismerném. De legalább minden héten van egy olyan óra, amikor elégedett lehetek a munkámmal. 
Emiatt úgy érzem néha, hogy Aranyhajjal nem csak a bezártság közös bennünk:

„…sepregetek, a por a szemembe száll. Mosok és feltörlök, és fél óra múlva újrakezdem…” 

Csakhogy, én inkább kivárom a következő hétvégét.
Miután ily szépen kiganajoztam, leheveredtem a tisztaság közepére, és jó másfél órát beszélgettem a családommal, akik éppen a nyaralónkban töltötték a hétvégét. Nyehh.
Délután a család egyáltalán nem tartott rám igényt, így tovább írtam a blogot, majd a Webtoon nevű alkalmazást letöltve, képregényolvasásba feledkeztem. De úgy rendesen. Egyik pillanatban még világos volt, a másikban meg már majdnem éjfél…
Mintha időutaztam volna. 😅

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése