2020. március 4., szerda

A hetedik hétvége


„Ilyen nap is csak négyévente egyszer van” -írta ki Instára egyik barátnőm.
Neki kicsit izgalmasabban telt a napja, mint az én szuper unalmas szombatom. Ezért én csak február 29-re vonatkoztatom az állítást.
Szombaton csak 10 körül kászálódtam ki az ágyból, amikorra a vendég kisfiú már hazament. Ekkora már tényleg sikerült felolvadnom.
Egy kényelmes reggeli után viszont nagy fába vágtam a fejszémet. A félévi szünet miatt lemaradtam néhány angol óráról, ezért az eddig kényelmesen tologatott anyagrészeket pótoltam, különös figyelmet fordítva a szókincsre. Ezzel, és házi megírásával szinte az egész napom el is ment. Jó, belefért egy ebédszünet, és délután 4 fele feladtam, de akkor is kimerültem beléje. Muszáj volt kiszellőztetnem a fejemet, így felkaptam a futós cuccomat, és indultam… volna futni, csakhogy az időjárás ezen a kivételes napon kivételesen bolond volt.
Egész nap esett, majd kitisztult, aztán jött egy kis hóvihar, ami hamar abbamaradt, mert elfújta az erős szél. Ezt követően egy jókora zuhé is befigyelt az indulásom pillanatában.
Amikor végre, úgy fél 5 tájékán ki tudtam menni a házból, hogy fussak egyet a parkban, már csak a szél fújt jó erősen. Megint. De akkorra már ez sem tántoríthatott el a célomtól, mivel velem volt három hű barátom, a sál, a kötött sapka és a kapucnis pulcsi. Azért nem volt egyszerű széllel szemben futni, amikor úgy döntött, tovább zaklat.
Viszont végre sikerült néhány szebb természetfotót készítenem mindenféle mohákról és virágzó fákról.




Meglepetésemre a család nem sokkal megérkezésemet követően elment valahova, így késő estig enyém volt a ház. Megvacsiztam, beszélgettem a hazaiakkal, megnéztem a Négy esküvő, egy temetést (szigorúan angolul), és dúrtam is bele magamat az ágyikómba.
Mivel vasárnap délután vigyáznom kellett a kisfiúra, a nagy programom a magyar nyelvű mise volt a város másik végén. 
Jót tett a lelkemnek.
Rengeteget utaztam, így olvasni is volt időm bőségesen. Ezért, miután a kissrác megunta, hogy nagyon-nagyon-nagyon béna vagyok Brawl Stars-ban, inkább az osztálytársaival játszott neten keresztül, befejeztem a Harry Potter 2. részét is!
(Örömujjongás. Tapsvihar.
Köszönöm, köszönöm!
Meghajlás.)
Mivel hétvége volt, egy filmet is megnézhetett a játék után, miközben megvacsoráztunk.
A mese után mondjuk némi harc következett, mert egy kreatív írás feladatot még be kellett fejeznie, mivel szombaton bekerült egy tehetség-programba, ami aznaptól kezdve mindennapos többletgyakorlással jár majd. Előre félek!
De az írás még hagyján volt, mert miközben ellenőriztem a hétfői felszerelését, kiderült, hogy egy rajzot is el kellett volna még készítenie. Na ezt már nem tudta lenyelni, így ráhagytam, mert közben a feladatot elolvasva megtudtuk, hogy elég az is, ha egy képet ragasztunk be. Cserébe a könyvéből elolvastattam vele egy fejezetet, és kivételesen a csöndes kérlelhetetlenségemre rövid időn belül hallgatott.
Csakhogy egyikünknek sem volt hozzáférése a nyomtató kódjához. Így kénytelen voltam az este hazaérkező szülőket ezzel, valamint az eltűnt egyensapka hírével fogadni.
Elég kínos volt…

Folytatjuk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése