2020. április 10., péntek

A tizenegyedik hétvége (1. karanténos)


A szombatom jó kis mozizással indult, mivel a kisfiúval megnéztük a Jurassic World 1-et.

Hatalmas büszkeséggel töltött el, amikor kiderült, hogy kivételesen én tudok többet az adott filmről, és amúgy az egész világról. Minden kérdésére tudtam válaszolni és egy rakás extra infóval és magyarázattal is elláttam.
Utána egész nap a Jurassic Park témáját dúdoltam magamban.
Délben videochateltem egyet a hazaiakkal, és mint ilyentájt általában, ők már az ebédet fogyasztották, én meg kellőképpen megéheztem közben ahhoz, hogy alig várjam, hogy én is ebédelhessek.
Nos, erre még várni kellett. De már megszoktam, hogy hétvégente 3-nál előbb nem eszünk.
Addig is legalább volt motivációm végre kitakarítani úgy rendesen a szobámat és a fürdőszobámat. Már ráfért…
Természetesen a szabadidőmben olvastam, és olvastam, aztán egy kicsit mozogtam, majd a változatosság kedvéért olvastam…
Mivel angol nyelvű volt a regény, lassabban haladtam vele, mint a magyar nyelvűekkel szoktam. Szerencsére elég jól ismertem a világot, így hamar összekötöttem az elnevezéseket a fogalmakkal. De így is majd három napomba került kiolvasni…
(Nos, lehet, hogy ez még így is felvágósra sikeredett.)

Vasárnap délelőtt nem filmeztem, hanem reggeli után benyomtam az online misét, és egy kicsit hazautaztam gondolatban.
Aztán felkerekedtünk a családdal, és elautóztunk a Trent Parkig, ahol a szeles (nagyon szeles), esőre álló időben sétáltunk olyan 20 percet, egészen addig, míg a kis csapatunk férfi szekciójának elege nem lett a friss levegőből. Én nem bántam volna, ha maradunk még, mert pont az idő miatt alig voltak a parkban, és nagyon jól esett a négy fal után a széles teret, a fákat és a zöld mezőt látni.
Hazaérve vajon mit csináltam? Sosem fogjátok kitalálni…
Délután anyuka tanult a kisfiúval, de a tanulási szünetben egy kicsit játszottam vele, aztán visszatértem a regényemhez (most elárultam).

És el is telt a hétvége!
Úgy éreztem, ez volt életem legrövidebb két napja.
Szerintem valahol több órát is elcsakliztak belőle. Erre fejemet tenném. 😤



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése