2020. február 2., vasárnap

A második hét


A vasárnapot hétfő követte, amit nem csak Garfield utál, hanem a kisfiú is. Nem is tudtam, hogy mi lesz, ha délutánig fennáll ugyanez az állapot.
És bár hazafele még kitartott a rossz hangulat, de már volt egy meglepetés a tarsolyomban… 😎
Még jó, hogy takarítós napom volt, meg sorozatot néztem, és vártam a nyelviskola válaszára, hogy mikor tudok bemenni felméretni magam, így volt időm gondolkodni, és kitalálni a délutáni programunkat. Egyrészt olyan cuki uzsonnafejet készítettem neki kenyérből és gyümölcsökből, hogy ha ettől nem vidult volna fel, akkor nem tudom mitől, másrészt tervbe vettem, hogy ha nincs sok házija, végre megcsináljuk a mi kis délutáni „To do list”-ünket, amin meg tudjuk tervezni a délutáni programok sorrendjét, és ki tudjuk pipálni, amin már túl vagyunk.
Természetesen induláskor jött az üzenet a szülőktől, hogy ma már kézműveskedni is kéne. Tényleg? Csak egy hete tervezem, de sose volt egy teljes óránk, hogy rendesen bele tudjunk feledkezni a ténykedésbe. Mindegy, visszaírtam, hogy persze, fogunk.
Így, amikor meguntam a kisfiú pufogását, bevetettem a meglepetést. Mondtam, hogy „valaki” vár rá otthon… De ki lehet az? Nő vagy férfi? Anya vagy apa? Egyik barátja? Hazáig kérdezgette, hogy mégis kire gondoltam. De nem csak az ezzel járó izgalom, hanem maga a fejecske is nagyon tetszett neki, rögtön le kellett fotózni, és elküldeni apának. 👌
Ezzel a huszárvágással megnyertem a napot!
Mivel házit nem hozott haza (Hál’ Istennek!), a kézműveskedésre is bőven volt időnk, és a végén kijelentette, hogy ez volt élete legjobb műve.
Természetesen rögtön fel is avattuk a táblánkat, mert kipipáltuk rajta a játékot, a kajálást, majd a zongorázást és az olvasást is. Házi meg ugye nem is volt.
A hét többi délutánja is nagyjából jól telt. Egy kis játékkal mindig elő tudtam készíteni a terepet a „rettenetes” leckeíráshoz. De a zongorázással ahogy telt a hét, egyre jobban meggyűlt a bajom.
Nem bírja kivárni azt az időt, ami a lassú gyakorlás révén az alapokat megerősíti. Amint először sikerül jól eljátszania lassan, rögtön gyorsabban akarja, ami persze nem jön össze, amin meg kiakad… Persze ismerős, emlékszem erre én is.
De legalább ő hajlandó gyakorolni, nem úgy, mint annak idején én…
Pénteken terepfutó versenyen volt a kissrác, ahova apuka ment érte, így csak otthon kellett volna várnom őket kajával, de persze a suliban felejtette a szemüvegét, tehát mehettem érte.
Előtte gyors szótárazás, felkészülés arra, hogy a portásnak mit kell mondanom, hogy beengedjen.
Amikor megérkeztem negyed 5-kor a kaput már zárva találtam. Csöngettem, de senki sem reagált. Na, mondom, ez az én szerencsém. Már éppen feladtam volna, amikor, mint a hős megmentő, pont a kisfiú tanárnője tűnt fel a láthatáron, a kapu túloldalán. Beengedett, és csak annyit kellett mondanom, hogy a szemüveg itt maradt, mondta, hogy várjam meg, és kihozta nekem (az utcai cipővel egyetemben). Tehát nesze neked lázas felkészülés és szép mondatok összeállítása! De így volt a legjobb, ami már csak hazaérve tudatosult bennem igazán, hogy mégis mekkora esély volt rá, hogy pont az az egy tanárnő indul éppen haza, akivel ismerjük egymást, és aki a legjobban tud nekem segíteni.😇
A nyelviskolákról (mert többet is meglestem) még bővebben írok valamikor, de legközelebb a második hétvége eseményeivel jelentkezem. 😄








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése