2020. május 31., vasárnap

A tizenkilencedik hétvége (9. karanténos)


A hétvége, ami eltelt. Hála az Égnek!
Volt némi mosás-szárítás-hajtogatás szombaton, aztán egy kis porszívózás-felmosás-kitakarítás vasárnap, hogy a hasznos eseményekről is szót ejtsek, de a többi… Vekengés és pihenés, no meg stressz.
Szombaton végre blogoltam egyet, írogattam néhány dolgot, beszélgettem, olvastam, sorozatot néztem (végre folytattam a Jóbarátokat, amit a karantén kezdetekor félbehagytam), még egy balett gimnasztikát is lenyomtam, aminek meglett a böjtje, mert vasárnapra úgy megfájdult a jobb térdem, hogy még néhány napig sántikáltam utána. A kisfiúval is játszottam a gépen és az udvaron is, de most nem igényelte túlságosan a társaságomat.
Aztán vasárnap délután jött a félelem és rettegés. Úgy lefagyott a gépem, hogy se kikapcsolni, de a kezdőképernyőről bejelentkezni nem tudtam. És itt voltam, egy idegen országban, karanténban, az összes írásom és fényképem a laptopomon, de olyan felelőtlen voltam, hogy sehova máshova nem mentettem le őket. A nagybetűs szívás!
Végül kaptam egy tippet, hogy vegyem ki az akksit. Hmmm… Nem tudtam. Oké, akkor merítsem le. Jó, rendben. Így történt, hogy vasárnap délutántól hétfő délig „merítettem” a laptopomat.
Aznap este a szülők jól megkésve, este hét körül álltak neki a nagytakarításnak, tehát, amikor már azt hittem, hogy vége a napnak, ráhúztunk egy órácskát a kisfiúval az udvaron, hogy ne legyünk láb alatt. Le is késtem utána a korábban megbeszélt családi videóhívást…
És a hülye gépem meg a hülye problémája miatt még rosszul is aludtam.
Azért nagyon reméltem, hogy a hétfőm már kicsit jobban fog alakulni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése