2020. május 1., péntek

A tizenötödik hétvége (5. karanténos)


Mit ne mondjak, fantasztikus érzés arra kelni reggel hétkor, hogy nem kapok levegőt, pedig szombat van… Szerencsére csak múló nyavalyának bizonyult, vasárnapra kihevertem az orrdugulást.
De ha már korábban felébredtem, hát elfoglaltam magamat. A fiúcskának online próbaórája volt néhány osztálytársával és az ofőjével, mivel következő héten kezdődik az online oktatás Google Classroom-mal és hasonló finomságokkal, tehát rám nem volt szükség. Így tettem-vettem a szobámban, írogattam ezt-azt, olvastam, beszélgettem, és egyik barátnőm sugallatára elkezdtem összeállítani a Top 10 könyvlistámat. Ez a feladat annyira bejött, hogy még néhány barátomnak tovább küldtem, szóval a hétvége további része a könyvek és könyvlisták bűvöletében telt.
Miután elolvastam a barátaim listáit, és némelyikhez indoklást is kaptam, rá kellett döbbennem, hogy bár műfajilag elég változatosan olvasok, a kedvenceim nagyrészt egy kaptafáról valók,  nagyon klasszikusak és többségében elég csajosak. Ez van.


Vasárnap délelőtt már nem bírtam tovább. Olyan gyönyörű, felhőtlen volt az ég, hogy elmentem a parkba. Jócskán rám fért, mivel visszagondolva vagy két hete biztosan nem mentem a kertnél messzebb. Ez alkalommal nem futottam, hanem tényleg csak sétáltam egy kiadósat, aztán leültem a fűbe gyönyörködni a fák, a tó, a kacsák, hattyúk és egyéb állatok és emberek látványában, valamint élvezni a bársonyosan meleg, virágillattal terhes, napsütéses tavaszt. Kifejezetten felüdítette a lelkemet.





Hazafelé tartva pedig a családommal beszélgettem telefonon.
Délután olvastam, estefelé pedig volt kolléganőimmel-barátnőimmel videóbeszélgettem. Természetesen a kivel-mi-történt-az-elmúlt-néhány-hónapban után az elmaradthatatlan pedagógus kihívások, gondok, bajok és az új helyzetből adódó vicces történetek következtek. Nem irigylem őket. Hozzájuk képest én nagyon olcsón megúsztam ezzel a házitanítósdival.
Ezt követően egy újabb Netflix Party és az Outer Banks című sorozat első évadának befejezése következett. Nagyon izgalmas volt, de a végére jócskán elszálltak a készítők. Ennyi majdnem-szívrohamot is már rég tapasztaltam filmezés közben. 😀

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése