2020. május 30., szombat

A tizennyolcadik hétvége (8. karanténos)


2020. május 16. szombat, amikor a magyar kormány bejelentette a kijárási tilalom feloldását.

Itt Londonban még semmi hasonló nem történt. Sőt. Inkább a rossz hírek tobzódnak.

Ennek ellenére szombaton kora délután hatalmas nagy sétát tettem a parkban az egyszer hűvös, máskor nyármeleg időben. Nagyon felelőtlenül élek…
Jól kifáradtam, mire hazaértem, de nem sokkal később újra kint találtam magam, a kissráccal az udvaron. Majd a délután hátralevő részét a változatosság kedvéért Minecrafttal töltöttük.
Este pedig, miután azért a házimunkában is segédkeztem valamennyit, két barátnőmmel videóchateltünk. Jó hosszan.
Vasárnap délelőtt misére „mentem”, majd olvasgattam. Délután egy kis időt eltöltöttem a fiúcskával is, majd a családommal videóbeszélgettünk.
Késő délután sikerült üzletet kötnöm a kissráccal, így játék előtt zongoráztunk is egyet.
Este pedig sikeresen túlpörgött az agyam, így még hajnali 2 körül sem tudtam igazán elaludni. Pedig mindösszesen annyi történt, hogy elkezdtem tervezgetni, hogy mi mindent szeretnék csinálni, ha haza tudok menni nyáron. No igen, terveim, azok vannak…





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése